Blogom

A jó üzletnek olyannak kellene lennie, mint a jó szexnek….

Blogom

A jó üzletnek, olyannak kell lennie, mint a jó szexnek…

– mindkét félnek egyformán jónak kell lennie, mert ha nem, akkor az egyik fél hamarosan új “szeretőt” keres.

Egy kávézóban – amely manapság az üzleti élet színtere – ül velem szemben ez az ötvenes, aránylag jóképű szerkesztő/újságíró, és azt mondja, hogy ő az üzleteken mindig jobban jár, mint a másik fél….

Ez így nem tetszik – finoman szólva….

Meglepődött, mikor mondtam, hogy “én az ilyen üzleteket nem szeretem – mindkettőnknek elégedettnek kell lennünk, én nem szeretném, hogy valami csak nekem legyen jó”.

Ő nem érti. Mérő László, Kürti Sándor érti…  És értékeli.

Nem az a jó, amikor mindkét fél egyformán elégedett? Talán kellene ajánlanom neki Mérő László: “Bizalom, mint értékteremtő tényező” előadását. Ráférne.

Úgy gondolja mindenben önzőnek kell lenni – így működik a magánélet és az üzleti élet. Pedig egy rendes, jóképű férfi, csak benne vannak a “vadkapitalista” beidegződések. Erősen, könyékkel, gyomorba.

Szerintem lejárt ezeknek az embereknek a kora – én így érzem. És remélem, aki ezt olvassa, az is ezt érzi, hogy a tisztességesség kifizetődik hosszú távon. 

De lehet ez nem is a tisztesség – nem tudom mi. Segítsetek!

Minek nevezzem az üzleti életben, ha a partneremnek észreveszem a gondjait és próbálok segíteni? Vagy meglátok egy számára kedvező lehetőséget és hívom, szervezem neki? Nincs belőle nekem semmi, csak az ő elégedettsége.

És ha ő elégedett, akkor én is. Ha neki jó, nekem is – hiszen partnerek vagyunk, célunk az egymás segítése is(!).

 

 

Ne maradj le értesítéseinkről!

Blogom

Bejelentkezés állapota

Blogajánló

Csak annyira szeretnék gazdag lenni…

Csak annyira szeretnék gazdag lenni…

… ameddig még szükségem van a barátaim segítségére.

… De mi van akkor, ha nem tétel kifizetni a trélert, a márkaszerviz azonnal küldi a vadonatúj csereautót – naná, ne fogok “tán” még a trélerre is felmászni – és gyorsan megoldódik a probléma?

Megkezdődik az elszigetelődés.

Miért egy fejvadászt?

Miért egy fejvadászt?

“De ezeket nem mondhatom el, mert akkor biztos mindenki azt fogja mondani, hogy: Ez a csóka megőrült!”
– de, kedves Zoltán, mondtam neki, engem kifejezetten az “őrült” része érdekel a dolognak 🙂

Brandépítésről – ceruzahegyezés közben

Brandépítésről – ceruzahegyezés közben

Kipróbáltam, fog – egész jól. Nem egy Koh-I-Noor … de nem rossz.
Egy kis odafigyeléssel, brandépítéssel egész jó ceruzamárkát lehetett volna összehozni.
…és ez a kis cég meg se próbálta – talán már meg is szüntek.
Sajnálom. Kevesen múlt.

ÜZENJ VAGY TELEFONÁLJ!

+36 20 299 5451

 
Ajánld ismerőseidnek!